2011. október 16., vasárnap

Második nap- merülés

Hali mindenki!

A tegnap estével kezdeném. Lemerült a laptopom, gondoltam majd bedugom a telefon helyére...egyetlen probléma volt vele, hogy nem európai szabványos (2 fogas) konnektor volt, hanem valami hármas, szögletes. Persze senki nem mondta, hogy ilyesmire kéne számítani. Úgyhogy nem töltöttem :D

Reggel még a reggeli előtt lementünk a portára megkérdezni, hogy van-e nekik átalakítójuk, vagy venni kell. Szerencsére volt. Ha már ott voltunk, anya elintézett nekünk egy fuvart Petrába és a Holt-tengerhez. Van egy srác a portán, aki jordán, de magyarul kiválóan beszél, mert magyar felesége volt. Ő fog minket elvinni a szabadnapján, szóval rendes tőle. Kényelmesebb mint a taxi vagy a busz...

Reggeli után befizettünk egy korall nézésre. Egy rikító sárga hajóval mentünk ki, aminek üveg volt az alja. Nem messze a parttól már lemehettünk a hajó aljába, és csodát láttunk. Másfél óra volt az út, ez alatt szinte tátott szájjal bámultunk. Ja és az egészet fotóztam :D 300 kép körül született. Maga a zátony több részből áll, többfajta korall él meg ott, az egyik pl agy formájú. Nagyon durván néz ki. :D Halakból is van vagy húsz féle, köztük néhány méretesebb példány. Találkoztunk búvárokkal, tankkal, nejlonzacskóval (plastic fish) és fürdőzőkkel útközben. Egy hajóroncsot is találtunk. Azután indultunk vissza. Összebarátkoztam az egyik sráccal, aki mutogatta a dolgokat, vezethettem a hajót, amíg be nem kellett állni a kikötőbe. Hatalmas jó volt az is. (botkormánnyal működik, simán beálltam volna...)

Kirándulás után befoglaltuk a medencét, belemerészkedtem nagy vacogva, egy kör után ki is jöttem :D Ott lazultunk, megszakítva egy ebéddel, aztán a partra is letaláltunk. Előtte megnéztem, hogy csinálnak homokrajzot üvegbe. Van kézügyessége a srácnak...
Kiküszöböltem a kő problémát, vettem gumicipőt :D A víz is egész jó volt főleg a medence után. Többször bementem, kb megszáradtam, és vissza a tengerbe. 6 után mentünk vissza a szállóba.

Holnap megyünk Petrába. Nem tudom, miért, de van egy olyan érzésem/megérzésem, hogy nekem fel kell mennem a 800 lépcsőn a kolostorba...ki fogok dögleni, de akkoris felmegyek :D

Ha túlélem, írok holnap.

Csóók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése